joi, martie 28, 2024
AcasăAdvertorial5 motive să devii content writer

5 motive să devii content writer

“Ce vrei să te faci când o să fii mare?” Iată o întrebare esențială pe care ne-o adresăm cel puțin o dată  în viață. Iar societatea și tehnologia în continuă dezvoltare vin cu variante de răspuns între care poate fi provocator să alegi. Online-ul, acest domeniu cu evoluție explozivă, a adus cele mai numeroase alternative profesionale, iar una dintre opțiunile populare este cea de content writer. 

Unii ar spune că este una dintre cele mai ușoare profesii din întreg marketingul digital. Alții ar spune că munca fără talent nu înseamnă nimic. Părerile sunt împărțite, dar un singur lucru este adevărat: niciun imperiu nu s-a ridicat fără muncă! De aceea, dacă te afli la început, nu fugi de efort! Nu vei scăpa de el dacă vei dori să ridici ceva notabil. 

De ce să devii content writer?

  1. Pentru că ai talent la scris. Pentru că îți vine ușor să transpui în cuvinte imagini și emoții. Scrii cu ușurință și pentru ceilalți, nu doar pentru tine. Ai un mod captivant de a-ți transmite ideile prin scris și o faci cu bucurie.
  2. Pentru că vrei să scrii “cu scop”. Îți dorești ca articolul tău să aducă o diferență, să ajute la crearea unei opinii, la popularizarea unei idei, unui produs, unui brand, unei cauze. Te atrage să vezi rezultatul pe care îl aduce munca ta. 
  3. Pentru că te caracterizează curiozitatea. Fiecare proiect nou din portofoliul unui content writer poate fi diferit de toate celelalte. Asta înseamnă ore de research ca să înțelegi despre ce scrii, să descoperi ce s-a mai scris despe același subiect și să descoperi cum să o faci tu altfel. 
  4. Pentru că vrei să te autodepășești. Îți dorești ca fiecare articol pe care îl creezi să reprezinte o versiune mai bună a profesionistului care ești. Dacă scrii ceva mai puțin reușit, ai curajul să te așezi din nou în spatele tastaturii cu determinarea de scrie un articol cu care să te mândrești. 
  5. Pentru că vrei să poți trăi din pasiunea ta. “Fă ceea ce-ţi place cu adevărat şi nu vei mai munci nicio zi din viaţa ta!” este citatul din Confucius pe care poate l-ai întâlnit mai mult de o dată. De ce nu ți s-ar potrivi și ție?

Noi toți avem nevoie de povești

Spunea un profesor al unei facultăți de Psihologie la un curs al său. Iar content writing-ul înseamnă un fel de poveste, până la urmă. Una spusă meșteșugit și cu tâlc. O poveste muncită, recitită, corectată și rafinată. Un conținut care în final transmite clar și frumos mesajul pe care îl dorești.

Nu uita că domeniul marketingului digital are nevoie de texte cum are nevoie orice om de haine. Nu poți ieși gol pușcă pe stradă, nu-i așa? Cam așa e și cu site-urile. Nu poți să pui live un site gol pușcă. Dacă vrei o metaforă mai complexă, web design-ul este scheletul unui site, iar content writingul îi pune carnea și pielea pe oase. De aceea, content writerul are o misiune specială. El dă viață unui „schelet” și îl trimite în lume. 

poate te intereseaza si:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
magazin online de bijuterii

Farmacia online Dr.Max

Super Oferte la ANVELOPE pe Vadrexim.ro !
Servicii deratizare, Dezinsectie, Dezinfectie
ITexclusiv.ro
vopsea

Ultimele