Servicii copywriting de la DataVision

Servicii copywriting de la DataVision

Daca ai nevoie sa iti promovezi brandul pentru a creste vanzarile in scurt timp, Data Vision ofera servicii copywriting de calitate. Vei avea parte de o colaborare foarte placuta, echipa fiind compusa de persoane joviale si mereu dornice sa fie provocata sa studieze diferite segmente de piata si sa scrie texte mereu originale.

Munca unui copywriter se diferentiaza de cea a unui content creator prin faptul ca primul are de-a face cu texte scurte care trebuie sa transmita, in putinte cuvinte, tot ce au de transmis pentru a persuada publicul tinta si trebuie sa o faca mereu in cel mai scurt timp. Un copyrwriter este obisnuit sa aiba de redactat diferite mesaje publicitare contracronometru intrucat are mereu deadlineuri. Un content creator, pe de alta parte, este specializat in texte mult mai lungi care sa ofere mai multe informatii utile si noi publicului. In spatele acesei munci exista o strategie mult mai elaborata decat cea din spatele unor texte ale unui copywriting.

Ce au, totusi, in comun acestia este faptul ca trebuie sa scrie mereu coerent si corect din punct de vedere gramatical si ortografic si trebuie sa aiba o putere mare de convingere in scris. De asemenea, atat pentru a scrie din pozitia de copywriter cat si din cea de content creator, acestia trebuie sa fie foarte bine informati. In acest sens, inainte de a redacta orice text trebuie sa faca o cercetare asupra domeniului de activitate al brandului pentru a cunoaste piata si cerintele ei, pentru a sti ce abordare sa aiba.

Exista multi factori de luat in considerare care vor face ca textul sa aiba o perspectiva sau alta, un limbaj sau altul. Depinde de publicul in cauza, in special de varsta, si de canalele de distributie, de numarul de caractere disponibil si alte aspecte.

Un copywriter foarte bun este cel care are o capacitate mare de-a intelege brandul, fiindu-i descris de client, si de a interpreta toate doleantele acestuia. Este o abilitate care merita apreciata, intrucat, adesea, clientii nu au foarte multe cunostinte in materie, insa, au anumite pretentii care s-ar putea sa nu fie foarte benefice in campania de promovare, iar copywriterul trebuie sa-i explice acest lucru dandu-i argumente solide.

In continuare, atat content creatorul cat si copywriterul trebuie sa puna in aplicare toate cunostintele de advertising si strategiile pentru a-si atinge scopul. In cazul copywriterului, el are ca obiectiv principal cel de a vinde produsul, astfel atentia lui este orientata asupra acestuia. Content creatorul, pe de alta parte, poate avea obiective precum atragerea mai multor clienti sau a vizibilitatii siteului in online.

Fie ca ai nevoie de servicii de copywriting sau de creare de continut pentru siteul tau la inceput de drum, apeleaza la Data Vision vom fi mai mult decat bucurosi sa te ajutam.

Au văzut:1298

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *