Ai cautat deja informatii despre serviciul de creare site-uri de prezentare si ai descoperit ca sunt foarte multe preturi diferite? Acest lucru este cat se poate de normal, pentru ca se poate concepe un site si cu cateva sute de euro, dar si cu mii de euro. Afla care sunt motivele pentru care exista aceasta diferenta mare intre costuri si cum sa alegi oferta de pret potrivita pentru tine.
Criteriul in functie de care variaza pretul pentru realizarea unui site de prezentare
Atunci cand doresti sa mergi la o intalnire de afaceri cu un potential client sau cu un partener cu siguranta te gandesti sa te imbraci cat mai office si sa ai o prezenta cat mai profesionista. Acest lucru este deosebit de important in fata lor si poate sa conteze in decizia finala de a incheia un parteneriat sau de a cumpara serviciile sau produsele oferite. Acest lucru este valabil si in privinta unui site de prezentare: cu cat acesta arata mai bine si este mai profesionist, cu atat va prezenta incredere in fata clientilor si se vor gandi sa se orienteze catre compania ta.
Asadar, atunci cand vrei sa apelezi la servicii pentru crearea unui site de prezentare, trebuie sa te gandesti cat de puternic vrei sa incepi afacerea si cat de rapid vrei sa vinzi cu acesta. In functie de acest aspect pretul pentru conceperea lui poate sa fie mai mic sau mai mare semnificativ.
Care sunt caracteristicile unui site de prezentare ieftin
Majoritatea celor care fac site-uri in ziua de azi nu mai creeaza site-uri de prezentare de la zero. Acestea sunt construite pe anumite sabloane predefinite, denumite si templates, care se pot duplica destul de usor, existand teme gata concepute in acest sens. Astfel, crearea unui site de prezentare va fi o varianta destul de ieftina, insa si site-ul este unul destul de simplu si cu putine pagini si continut.
Exista numeroase template-uri care pot fi folosite pentru orice fel de afacere, la preturi rezonabile. Acestea reprezinta o optiune ideala pentru cei care nu dispun de un buget foarte mare. Desi poate fi o alegere optima pentru a avea un site si a fi prezent in mediul online, un site foarte simplu si nu foarte incarcat nu este atat de eficient si nu va genera vanzarile dorite.
Astfel, se poate crea un site de prezentare cu un buget de maxim 300 de euro, insa acesta este creat pe un template si nu continute pagini multe, doar informatii minimale si strictul necesar.
Ce probleme pot aparea la site-urile care au implementate doar template-uri
Desi esti incantat ca ai un site pentru afacerea ta creat la un cost cat mai mic, realizat pe un template definit, vei observa ca vanzarile si comenzile vor intarzia sa apara. Problema este de fapt ca un site foarte simplu nu va avea aproape deloc trafic in motoarele de cautare, nu va fi vizibil de catre utilizatori. Pentru ca site-ul este in mare parte gol, Google nu il va considera relevant, mai ales ca acesta se bazeaza in proportie de 80% pe continut unic si de calitate.
Aici intervine optimizarea pentru Google si poti afla mai multe despre asta in ghidul gratuit pentru SEO, dar si despre costurile aproximative pentru astfel de serviciu accesand acest calculator de preturi pentru SEO.
Astfel, costurile pentru un site optimizat foarte bine, implicit cu mai multe pagini si mai mult continut, sunt semnificativ mai mari, deoarece este foarte greu sa fii printre primii. Pe scurt, un site care are un template instalat nu va putea avea trafic natural din Google.
Despre promovarea platita si cum poate ajuta site-urile de prezentare ieftine
Exista o solutie pentru cei care aleg un site simplu si aceea este de a se promova online pe Facebook, Google, YouTube etc. Insa, dupa ce vei constata la finalul campaniei de promovare ca ai cheltuit o suma considerabila de bani, vei vedea si faptul ca nu ai vanzarile dorite si telefonul a sunat foarte putin. Care este problema de fapt?
Business-urile care comercializeaza sau ofera aceleasi servicii/produse ca tine au o notorietatea crescuta, iar oamenii au incredere sa cumpere mai mult de la ele decat de la tine. Astfel, conteaza foarte mult acest aspect si cat de mult te vor cunoaste oamenii prin intermediul site-ului tau. Acest lucru se rezolva doar daca apelezi la crearea unui site de prezentare mult mai complex decat cel axat pe un simplu sablon.
Pe scurt, pentru a obtine autoritate pentru site-ul tau trebuie sa prezinti pe site articole cu continut de calitate, recenzii de la clienti, diplome, portofoliu de clienti si de lucrari si multe alte aspecte prin care cei care ajung pe site-ul tau vor putea sa aiba incredere in serviciile sau produsele tale.
Sansa ca o persoana sa cumpere produsele pe care le vinzi se numeste rata de conversie. Pentru a afla mai multe detalii despre cum poti sa cresti procentajul acesteia vezi acest videoclip sau citeste cateva articole conexe aici si aici. Totodata, poti sa gasesti informatii relevante si in pagina serviciului de optimizare a ratei de conversie.
Concluzii referitoare la motivul pentru care variaza costul unui site de prezentare
In concluzie, daca vrei sa ai un site simplu, doar cu o tema draguta si cu putin continut, poti sa iti pregatesti un buget de 200-300 de euro. In ceea ce priveste crearea unui site mai complex, optimizat SEO si cu pagini multe si relevante, suma poate fi cuprinsa intre 50-150 de euro per pagina. La acestea se pot adauga si costuri suplimentare daca doresti o grafica personalizata si daca vrei si niste functii speciale pe care le poate realiza un programator. In cazul in care vrei sa ai si o campanie de promovare, trebuie sa te pregatesti cu un cost de 1000-2000 de euro pana la multe mii de euro pentru ceva extra.
Ce trebuie sa mai stii este faptul ca toate costurile difera, iar pretul final se calculeaza in functie de preferintele tale, fiind personalizat pentru fiecare afacere in parte. Daca vrei sa faci un calcul aproximativ pentru crearea unui site de prezentare, poti sa folosesti un calculator de preturi de realizare site.