Urban Hub, investiție de 150.000 de euro într-un spațiu de co-working și evenimente la Piața Romană

Urban Hub din Piața Romană a fost redeschis în primăvara acestui an, în urma unei investiții de 150.000 de euro. Spațiul, amplasat într-o clădire interbelică, este dedicat atât evenimentelor corporate, cât și activităților de co-working, și propune un model de închiriere flexibil, de la acces individual la închirierea integrală a imobilului. Reprezentanții companiei estimează că … [Read more…]

Kiko Milano își extinde prezența cu un nou pop-up store în Iulius Mall, Cluj – Napoca

KIKO MILANO, brandul nr. 1 de make-up din Italia, reprezentat exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, anunță cu mândrie deschiderea noului său Pop-Up Store în Iulius Mall, Cluj-Napoca. Noul magazin din Cluj-Napoca marchează prima locație KIKO MILANO în afara Bucureștiului, subliniind strategia de expansiune a brandului pe piața din România. În … [Read more…]

Bergenbier S.A. lansează campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo”

O campanie pentru siguranța în trafic Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează, în parteneriat cu ParkLake Shopping Center, campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo”, parte din eforturile companiei de a promova consumul responsabil de alcool și de a responsabiliza participanții la trafic. Campania se desfășoară atât în mediul … [Read more…]

Tommy Hilfiger îl introduce pe Jung Hae în campania „The Hilfiger Racing Club” din toamna 2025

Bazându-se pe o tradiție de stil american nonconformist, campania reînvie stilul preppy printr-un amestec de nostalgie pentru sporturile cu motor de lux și un spirit îndrăzneț și vibrant. Actorul sud-coreean aduce perspectiva sa rafinată în campania care reimaginează cultura prep, prezentând în același timp garderoba Tommy inspirată din tradiție. Tommy Hilfiger dezvăluie campania sa pentru … [Read more…]

Calvin Klein Collection de Veronica Leoni. Prezentare de modă a colecției de primăvară 2026 în New York City

Calvin Klein a prezentat recent colecția de primăvară 2026 Calvin Klein a Veronicăi Leoni, în cadrul unui show organizat la Fundația Brant din sudul Manhattanului.   Cea de-a doua colecție Calvin Klein a Veronicăi pentru primăvara anului 2026 dezvoltă ideea de haine pentru viață, traducând simplificarea semnificativă într-o normalitate amplificată. Impregnată de o atitudine de … [Read more…]

Tommy Hilfiger sărbătorește următorul capitol cu ambasadoarea brandului Jang Won Young în campania de toamnă 2025 Tommy Jeans

A doua campanie consolidează un parteneriat care îmbină stilul iconic preppy cu influența fenomenului global K-Pop. Tommy Hilfiger o aduce la New York pe Jang Won Young, ambasadoarea brandului și simbol al stilului, pentru campania de toamnă 2025 TOMMY JEANS. Forța culturală globală și membră a IVE, una dintre cele mai de succes trupe feminine … [Read more…]

Colecția Lumiverse de la KIKO MILANO – Pășește în lumină și lasă-ți frumusețea să strălucească în această toamnă

În această toamnă, KIKO MILANO, brandul de machiaj numărul 1 în Italia, reprezentat exclusiv în România, Bulgaria, Grecia și Cipru de către Fais Grup, prezintă Lumiverse: o colecție inspirată de puterea luminii și de frumusețea în continuă schimbare a cosmosului. Noua colecție de toamnă în ediție limitată te invită să-ți eliberezi supernova din interior, cu … [Read more…]

Bergenbier S.A. lansează Raportul de sustenabilitate pentru 2024

28% din investiții dedicate sustenabilității și reducerea consumului de resurse într-un an plin de provocări Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, publică raportul de sustenabilitate pentru 2024. Într-un an marcat de provocări economice și sociale, presiuni inflaționiste și așteptări crescute din partea consumatorilor, compania și-a menținut angajamentul pentru reducerea impactului asupra mediului, … [Read more…]