O campanie de relatii publice cuprinde o serie de activitati de comunicare specifice, derulate intr-o anumita perioada de timp, in vederea obtinerii unor rezultate realiste si realizabile. Fiecare campanie de PR este in esenta conturata in baza unui obiectiv bine definit. Daca nu ai inca unul pentru brandul tau, Tudor Communication te va putea ajuta si in acest sens, in urma unei analize detaliate a acestuia si a audientei careia se adreseaza, pentru a putea detecta nevoile concrete pe care acesta le are pentru a ajunge in punctul dorit.
Care sunt etapele unei campanii de PR realizata de Tudor Communication?
Evident ca in prima instanta trebuie depistat motivul pentru care aveti nevoie de astfel de campanie si care sunt asteptarile pe care le vizati dupa finalizarea acesteia. Abia dupa definirea acestor doi parametri de baza se poate trece la analiza amanuntita a situatiei brandului, in functie de care vom putea contura o strategie viabila prin intermediul careia sa atingem scopul stabilit initial.
Pe parcursul derularii campaniei vor fi necesare anumite etape impartite in categorii precum: actiuni de actiune si de comunicare. Mai exact se va detalia ceea ce trebuie schimbat in felul in care activeaza brandul sau chestiunile care ar trebui facute si nu se fac. Ulterior, prin demararea campaniei de comunicare vom putea informa audienta cu privire la acestea, sau la aspecte ce trebuie cunoscute mai in profunzime. Toate aceste lucruri trebuie stabilite in asa fel incat sa ajute la obtinerea rezultatelor dorite.
In final se va evalua per ansamblu planul generat si se vor face o serie de teste pentru a-i verifica aplicabilitatea. Mai apoi se poate derula propriu-zis campania cu toti pasii aferenti.
Care sunt beneficiile unei campanii de PR reusite?
Prin intermediul unei campanii de relații publice se pot atinge numeroase beneficii care sa creasca brandul atat in ceea ce priveste imaginea sa, cat si in topul preferintelor publicului nisat.
In primul rand, ai posibilitatea de a te adapta la cerintele si tendintele de pe piata, avand control deplin asupra imaginii tale si a felului in care actionezi. Acest lucru se poate face in baza valorilor si resurselor disponibile la momentul respectiv, fara a fi nevoie sa se faca investitii majore in acest sens. Cu alte cuvinte, avand sprijinul unei agentii de PR poti valorifica ceea ce brandul este si are deja, fara a face schimbari majore care sa deruteze publicul.
De asemenea, poti atinge succesul mult mai rapid si corect si rezultatele se vor mentine pe termen lung, dat fiind faptul ca vei reusi sa te remarci si sa devii memorabil.
Nu in ultimul rand ai control deplin asupra situatiei, avand in permanenta acces la felul in care evolueaza campania si la gradul de atingere al obiectivelor.