Cum poate promovarea PPC sa iti creasca afacerea in online?

Pandemia a determinat multe companii sa reformuleze bugetele de marketing. Numeroase firme evalueaza noile abordari digitale ale fiecarei afaceri. Daca ai nevoie de idei noi de Marketing Digital, atunci promovarea PPC (publicitatea platita) poate insemna un impus benefic pentru businessul tau.

Se sustine adesea ca serviciile de Optimizare SEO reprezinta o modalitate excelenta de a genera clienti potențiali. Dar poate dura luni sau chiar ani pentru a vedea rezultate pozitive.

Insa, exista o alternativa – campanii Pay-Per-Click (PPC), cum ar fi campanii Google Adwords. Sa vedem cum poate ajuta publicitatea PPC companiile.

Un model de promovare online prin campanii PPC este practic un mod prin care platesti, tu sau agentia care se ocupa de marketing, atunci cand cineva da click pe anuntul (reclama) postat de tine. 

Publicitatea PPC este ca un robinet, o poti activa, iar cei interesati de serviciile si produsele tale vor incepe sa vina pe website-ul tau, printr-un click. Este o modalitate excelenta de a genera clienti potentiali si vanzari rapide atunci cand aveți nevoie de ele. Si  poti opri acest tip de promovare online in orice moment.

Acest gen de marketing digital este eficient din punct de vedere al costurilor, de apreciat mai ales pentru afaceri la inceput de drum.

Promovarea online prin campanii Pay-Per-Click (PPC) este potrivita pentru o gama larga de afaceri, iar in multe industrii, Google Ads a devenit o parte esentiala a bugetului de marketing. PPC se aplica si pe platforme de social media precum Facebook, Instagram, LinkedIn etc.

Ce tip de afaceri pot beneficia de campanii PPC?

Aproape orice afacere poate beneficia de implementarea unei campanii de publicitate cu plata pe clic, daca este bine gandita.

Cheia strategiei este sa iti cunosti publicul, sa identifici cele mai relevante cuvinte cheie, sa redactezi un mesaj publicitar directionat, sa ai o oferta valoroasa si sa dezvolti o strategie care va converti clientii potentiali in cumparatori.

Cum ajuta promovarea PPC micile afaceri?

Multe agentii de marketing online sunt constiente de beneficiile publicitatii ppc si pot genera rezultate, mai cu seama pentru afacerile mici care doresc sa prospere intr-un mediu concurential tot mai accentuat.

Publicitatea PPC are un buget clar, costuri reduse

Unul dintre cele mai mari beneficii ale publicității cu plata pe clic este controlul  bugetului. Costul pe click este transparent. Daca bugetul tau nu aduce atat de multi clienti potentiali pe cat doresti, poti suplimenta acest buget sau invers, il poti reduce.

Poti alege un plafon de cheltuieli zilnice, saptamanale si lunare. Detii in totalitate controlul asupra bugetului tau. 

PPC ajuta la atingerea unor obiective concrete:

Realizand statistici simple despre tipul de public tinta la care doreste sa ajunga afacerea ta, pe care vei gasi mai multi clienti potentiali. Aceste statistici pot include intervalul de varsta, locatia si chiar preferintele de cumparare.

PPC ofera rezultate instantanee:

Spre deosebire de cresterea organica, Pay Per Click aduce rezultate instantanee. Cautarea organică este extrem de importanta pentru marketingul pe termen lung, cu toate acestea, rentabilitatea investitiei are nevoie de un ciclu mai lung . Cu reclamele PPC, vei putea vedea rezultate aproape imediat, in functie de o serie de parametri, setati corect. 

Spre deosebire de alte canale de marketing, in care platesti pentru un banner sau un anunt fara garantia unor rezultate notabile, cu publicitatea PPC, vei plati doar atunci cand un utilizator face clic pe anuntul tau.

Evident ca nu este garantat ca fiecare vizitator se va transforma intr-un cumparator. Cu toate acestea, daca publicul ținta este ales corect iar reclama este adecvata, vei obtine rezultate.

Publicitatea PPC ofera date statistice utile:

Unul dintre cele mai importante aspecte ale publicitatii PPC este cantitatea de date pe care o poti colecta din campania desfasurata. De exemplu, fiecare anunt va furniza informatii despre date si performanta, precum si despre afisari, clicuri si conversii.

Aceste strategii pot fi utilizate ulterior pentru a-ti imbunatati strategia de marketing, precum si viitoarele campanii de publicitate. 

Fiecare afacere este unica, are nevoi diferite. Poate ca te ajuta publicitate PPC pe motoarele de cautare. Poate vei castiga mai mult folosind PPC pe retelele sociale. Sau poate, o combinatie a ambelor metode iti va oferi cele mai bune rezultate.

O agentie specializata in campanii PPC te poate ajuta sa elaborezi o strategie. Daca difuzezi deja reclame PPC, se poate efectua un audit si se pot identifica oportunitati de imbunatatire. Fiecare demers in campaniile de Google Ads este util, atunci cand este realizat cu instrumente profesioniste.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *