Varianta unui imprumut cu aplicare online, de tip IFN, este ideala in cazul in care nu ai posibilitatea sau pur si simplu nu-ti doresti sa te deplasezi de acasa pentru formalitatile care trebuie realizate, precum completarea documentelor sau pentru a primi consultanta din partea reprezentantilor unei institutii financiare.
Mai mult decat atat, pentru a te bucura pe deplin de rapiditatea si confortul oferit de un imprumut cu aplicare online, Provident Financial Romania iti pune la dispozitie inclusiv serviciul optional si auxiliar de gestionare a creditului la domiciliu.
Astfel, aplici de acasa, primesti banii la domiciliu si platesti ratele din confortul propriei locuinte! Afla mai multe detalii in continuare despre un imprumut cu aplicare online si despre serviciul optional si auxiliar de gestionare a acestuia la domiciliu!
- Care sunt conditiile de eligibilitate pentru un imprumut cu aplicare online?
Conditiile sunt minime si constau in:
– persoana majora, cu cetatenie romana;
– venit fix lunar, dovedibil (prin adeverinta de salariu, talonul de pensie sau printr-o interogare de la ANAF, pe care Provident o poate realiza la cerere);
– adresa de domiciliu sau resedinta pe teritoriul Romaniei (aceeasi cu cea din cartea de identitate);
– un numar de telefon valabil (pentru a mentine legatura cu reprezentantii institutiei).
- Cum pot aplica online?
Acceseaza site-ul Provident.ro si completeaza formularul online cu urmatoarele date: nume, prenume, numar de telefon, e-mail. In cel mai scurt timp, vei fi contactat telefonic de catre un reprezentant al companiei, iar acesta va prelua solicitarea ta si te va ajuta sa obtii creditul.
- Ce este serviciul de gestionare la domiciliu a creditului?
Acesta este un serviciu optional si auxiliar, oferit contra cost, gratie caruia poti primi banii in mana, in maximum 48 de ore, chiar la tine acasa. Nu ai nevoie de un cont bancar pentru a lua un imprumut, iar ratele poti sa le platesti din confortul casei tale, respectand un grafic de rambursare stabilit de comun acord cu reprezentantul tau Provident.
- Pe durata desfasurarii contractului, pot renunta la serviciul optional de gestionare a creditului la domiciliu si pot opta pentru rambursarea ratelor prin transfer bancar? Sau pot trece de la rate saptamanale la rate lunare?
Clientii pot renunta oricand pe perioada contractului la serviciul optional de gestionare a creditului la domiciliu, prin trimiterea unei solicitari in acest sens. Astfel, poti suna la 021 9877 (apel cu tarif normal), poti scrie un e-mail la adresa relatiicuclientii@provident.ro sau poti contacta compania prin posta (trimitand o scrisoare cu confirmare de primire) la adresa sediului social Provident Financial Romania. Dupa renuntarea la serviciul de gestionare la domiciliu, clientii vor plati ratele prin transfer bancar in contul Provident.
Este important de mentionat ca, pe intreaga perioada pentru care clientii beneficiaza de serviciul optional de gestionare la domiciliu, Provident nu aplica dobanda penalizatoare pentru intarzierile la plata. Scadenta ratelor unui imprumut nu se poate modifica pe parcursul contractului. Daca indeplinesc criteriile de eligibilitate, clientii cu imprumuturi cu rate saptamanale le pot refinanta pe acestea cu imprumuturi cu rate lunare.
Mai multe intrebari si raspunsuri, aici!